Friday, August 19, 2011

Radio Hawkins#2


 
اين هم از دومين بخش برنامۀ شبه راديويي ما دربارۀ موسيقي جاز. در اين قسمت قطعاتي از سيدني بشه، لويي آرمسترانگ، چارلي مينگوس، جان كولترين، اكهارد وولك، نت كول، استن تريسي، سام هاپكينز و ويكتور ديكنسون خواهيد شنيد. دربارۀ بيشتر اين موزيسين‌ها مقاله‌هايي به فارسي يا انگليسي در همين وبلاگ وجود دارد و كافي است روي «تگ» نام آن‌ها در انتهاي همين پست كليك كنيد.
اين كار بسيار براي من وقت‌گير و فرساينده است و تنها اميدم اين است كه آدم‌هاي بيشتري آن را بشنوند و به اين وسيله زبان شگفت‌انگيز، انساني و فاخر اين موسيقي جايي دربين آن‌چه در ايران شنيده مي‌شود باز كند و به گوش‌هاي بيشتري برسد. در نتيجه از به اشتراك گذاشتن اين فايل صوتي، يا اين پستِ وبلاگ دريغ نكنيد كه تنها اميد ما به گسترش فرهنگ، خودمان هستيم و در اين اوضاع از هيچ‌كس جز خود ما انتظار نمي‌رود كه مشعل را روشن نگاه داريم.  



3 comments:

  1. سلام
    آقای خوشبخت عزیز من که دارم هرطور شده دانلود میکنم برنامه رو ولی راه نداشت یه نمه فشرده تر میکردید همین کیفیت خوب رو؟ فرمت های فشرده تری هم بودا
    مرسی

    ReplyDelete
  2. شما بگيد چه فرمتي بهتره، من به همون صورت فشرده كنم. يك راه ديگه كه شايد شنيدنش آسون تر باشه فيس بوكه

    https://www.facebook.com/pages/Radio-Hawkins-Jazz-for-Iran/127745693988790?sk=wall

    ReplyDelete
  3. فرمت RA یا همون
    Real Audio خوب فشرده میشه البته با پایین آوردن بیت ریت هم تا جایی که ضربه نخوره خوبه. و اینکه نمیدونید چقدر خوشحال شدم امروز صبح با اومدن به اینجا، باورم نمیشد به زبون فارسی بشه چیز بدردبخوری از جز پیدا کرد،چه برسه به پادکست، برای شنونده های آماتوری مثل من یه هدیه بزرگه اینجا و خواهش میکنم همینطور ادامه بدید

    ReplyDelete